12 juni, 2009

dagens & lite babbel '

Dagens kläder: stumpbyxor, klänning, kofta & right now i got vitt linne och trosor.
Dagens smyken: halsband only.
Dagens humör: glad & trött.
Dagens mående: trött som sawtan men annars knallar det.
Dagens smink: foundation, puder, vit ögonskugga och mascara.
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens frukost: haha inget :')
Dagens lunch: det får väl bli kycklingsalladen jag & älskling åt i bilen påväg till enköping.
Dagens middag: kycklingsallad, MUMS!
Dagens bästa: min älskling, as usual.
Dagens sämsta: att jag satte en lakritsstjärna i halsen och började gråta (a)'
Dagens saknad: saknar inget :* eller jo, pappa kanske.
Dagens roligaste: sommarlooooov bitcheeees!
min dag har i stort sett vart bra. :) jag har ju uppdaterat lite under dagen och så, men nästan inget blev som jag trodde. inge kinamat, vi åkte till en djuraffär (bara för att freddie ska skaffa eremitkräftor och jag kollar efter alla söta hamstrar!) och kollade lite. haha, det var bögar som jobbade där, så LuL. hahaha. jag har dock inget emot bögar, men dom var verkligen extrema. vi skulle ju åka och fika sen, men det blev inget av - så jag & baby satt i bilen och käkade kycklingsallad som hans mamma gjort i skolan (hon är mattant..) och det var asgott! vi ska även äta det till middag ikväll. :]
när vi kom till enköping, släppte babys pappa av oss på lidl för vi skulle köpa godis, cola och glass (vi köpte chips (salt&vinäger) på maxi i uppsala) till kvällen. haha, fredagsmyyys! :D (L) jag ska försöka övertala F till att kolla på tv/film med mig, för jag är så förbannat trött. kommer inte orka något annat. well, till lite annat då! mamma ringde mig förut och sa att Mahyor (han som är min handledare på mitt sommarjobb) undrade om det är ok om jag jobbar från 11-17 istället för 9-15. SJÄLVKLART svarade jag, för jag är riktigt sliten nu och behöver sova så mycket som möjligt nu. det är så nice, fast iofs så vet jag ej om det gäller på måndag, men jag hoppas det! :) men aja, rundar av här med två bilder från idag.
PUSSSNUTT.

jag & min prins (v'


lärarna sjunger i kyrkan (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar